Jak to funguje?
Vyhledávání
Potřebuješ pomoci?
Hovoří s Customer Relations Consultant pro prodejce Online. Náš odborník odpoví na Vaše otázky.
Elektronický obchod je obrovské odvětví, které lidem dává svobodu objevovat, porovnávat a nakupovat produkty na dálku. Ačkoli se to zdá být pro většinu z nás přirozené, tento druh služby by byl bez „velkých dat“ a její výpočetní síly velmi obtížný.
„Velká data“ vám mohou pomoci odvodit hodnotná rozhodnutí z obrovského množství zdánlivě nesouvisejících informací.
Co je to „Velká data“? Jedná se o soubor dat z různých zdrojů, často charakterizovaný tím, co se stalo známým jako 3V: Objem - Odrůda - Rychlost. Jak se to vyvinulo, k popisům „Velká data“ byly přidány další V.
Množství dat z nesčetných zdrojů.
Druhy dat: strukturovaná, polostrukturovaná a nestrukturovaná.
Rychlost vytváření velkých dat.
Míra důvěryhodnosti „velkých dat“.
Obchodní hodnota shromážděných „velkých dat“.
Způsoby použití a konfigurace „velkých dat“.
Elektronický obchod může být založen na obrovském množství informací, které by nebylo možné analyzovat bez pomoci „velkých dat“. Naši odborníci na IT společnosti amavat® vědí, že se jedná o víceúrovňový proces, který může poskytnout cenné poznatky o světě online prodeje. V souladu s následujícími principy analýzy dat můžete i vy pomocí amavat® zvládnout své online podnikání efektivněji, tak proč nezavést do praxe a zlepšit své prodejní výsledky.
1. Analýza nakupujících
„Velká data“ vám umožní pochopit, jak lidé vyhledávají a vyhledávají produkty. Můžete poznat jejich polohu, věk, zájmy a desítky dalších funkcí, které představují osobnost kupujícího. Může také vysvětlit náhlý nárůst poptávky po vašich produktech a nedávných nákupních trendech, a tak vám poskytne vstup, abyste mohli budovat svou prodejní a marketingovou strategii.
2. Personalizovaná zkušenost
To jde ruku v ruce s „Analýza spotřebitele“. Moderní zákazníci očekávají na míru šité nabídky, které odpovídají jejich osobním preferencím, a proto je třeba je ovládat a podle toho přizpůsobovat své výrobky. Pomocí „velkých dat“ jako obchodního nástroje můžete tuto potřebu splnit.
3. Zákaznický servis
„Velká data“ vám může snadno poskytnout sílu ke zlepšení vašich zákaznických služeb, což je přirozený důsledek lepší analýzy a personalizace zákazníků. Pokud provozujete elektronický obchod, můžete využít obchodní analýzy k určení nejčastějších stížností uživatelů.
Pomocí „velkých dat“ můžete být aktivní a objevovat řešení k odstranění běžných problémů. Kromě toho můžete například zhodnotit práci každého agenta zákaznického servisu a zjistit, co dělají nebo neví, pokud jste větší organizace.
4. Flexibilní cenová politika
Umožní vám zpracovat a analyzovat velké množství informací a zároveň vám umožní vytvořit flexibilní cenovou politiku. V reálném čase byste mohli zvýšit nebo snížit ceny v závislosti na aktuálních tržních podmínkách, nabídce a poptávce.
5. Řízení zásob
Podnikům v oblasti elektronického obchodu je velmi obtížné udržet optimální množství zásob. Ještě před deseti lety bylo téměř nemožné přesně předpovědět požadavky zákazníků a poté spočítat všechny prvky, které přispívají k předpovídání poptávky.
Přesto „Velká data“ změnila způsob, jakým funguje předpovědi. V dnešní době je poměrně snadné vyhnout se situacím mimo sklad a přitom udržet zásoby na požadovaném minimu.
6. Bezpečné platby online
Finanční zabezpečení a online platby byly obvykle bolestivým bodem elektronického obchodování. Díky centralizovanému systému může „Velká data“ výrazně zlepšit zabezpečení online a výrazně bezpečněji provádět platby kartou. To neznamená, že online platby budou 100% bezpečné, ale faktem zůstává, že díky „velkým datům“ byl elektronický obchod mnohem bezpečnější.
7. Prediktivní analýza
Poslední bod v tomto seznamu, ale rozhodně to není nejméně důležitý dopad „velkých dat“ na elektronický obchod. Naopak společnosti, které tento inteligentní obchodní nástroj používají chytře, mohou nové trendy odhalit mnohem rychleji než pasivní konkurenti.
Jak vidíte, eCommerce je velmi užitečným nástrojem pro velmi konkurenční svět eCommerce.
Aby to však fungovalo, budete potřebovat:
Klíčem však je, abyste pracovali ve svém okruhu kompetencí, abyste se vyhnuli nástrahám „velkých dat“ a používali je jako mocný nástroj k rozvoji vašeho online obchodu.
Pokud máte nějaké dotazy nebo dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
Hovoří s Customer Relations Consultant pro prodejce Online. Náš odborník odpoví na Vaše otázky.