Jak to funguje?
Vyhledávání
Potřebuješ pomoci?
Hovoří s Customer Relations Consultant pro prodejce Online. Náš odborník odpoví na Vaše otázky.
Podávání zpráv a dodržování předpisů se stalo stále složitějším a náročnějším pro mnoho jednotlivců a podniků v prostředí, kde se pravidla neustále mění. Naše odborné znalosti a zkušenosti vám umožňují věnovat méně času a energie na správu požadavků na podávání zpráv a dodržování předpisů.
Poskytování spolehlivých služeb v oblasti DPH je důležitou součástí toho, co dělá amavat®. Značná část zdrojů je věnována rozvoji našich zaměstnanců a služeb s cílem poskytovat výjimečné rady a pomoc.
V zájmu efektivní správy daní vám může amavat® pomoci připravit vaše dobrovolné zprávy. Vezměte si příslušné měsíční údaje a poskytněte je správným způsobem správcům daně, je samozřejmě velmi důležité.
Naši zkušení a oddaní místní odborníci vám také v případě potřeby mohou pomoci komunikovat s příslušnými místními daňovými úřady.
Být kompatibilní je nejvyšší prioritou, proto amavat® nabízí další pomoc, aby vás udržel na správné cestě.
Můžeme vám pomoci sledovat váš prodej, pokud jde o použitelný práh dodávek, po samostatné objednávce: u dodávek do zemí EU, na které se nevztahuje stávající dohoda o mandátu amavat®, 15 EUR měsíčně.
Přizpůsobení automatického měsíčního přenosu dat; přizpůsobení našich IT systémů požadovanému formátu dat klienta. Po dohodě a samostatné objednávce za předpokladu, že nelze vyrobit standardní datový zdroj podle našich specifikací a chcete připojit svůj IT systém 70,00 EUR/hodina/za amavat® IT expert amavat®.
Hovoří s Customer Relations Consultant pro prodejce Online. Náš odborník odpoví na Vaše otázky.